Nieuwe reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van annavonturen - WaarBenJij.nu Nieuwe reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van annavonturen - WaarBenJij.nu

Nieuwe reis

Blijf op de hoogte en volg

20 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Zoals velen al weten ga ik weer op reis, dezemaal naar Azië.
Over 2 dagen vertrek ik op weg naar Beijing, China om daar 2 maanden rond te trekken, nieuwe mensen ontmoeten en chinees nieuwjaar te vieren!
daarna verblijf ik 1 maand in Zuid Korea mijn bands misschien opzoeken. Vervolgens ga ik 2 maanden in Japan rontrekken voor de cherryblossems en anime/manga gekte.
Ik ben al 10 jaar geïnteresseerd in de Aziatische cultuur, hun voedsel, geschiedenis, muziek en taal. En ben ontzettend gelukkig dat ik er nu heen kan om het zelf te zien, voelen, ruiken en proeven.
Ben je nieuwsgierig? Dan kun je mij hier volgen en probeer ik jou vanaf de bank zoveel mogelijk mee te nemen in de oosterse wereld!

  • 20 Januari 2016 - 17:03

    Vimke:

    Oeh.... je gaat bijna weg! Vrijdag nog even een knuffel ;)
    Succes eerst met inpakken! Moet je al op je tas zitten?

  • 04 Februari 2016 - 14:26

    Roelof Van Essen:

    Gevonden Kan ik ook effe mee spieken :)
    hoop dat je je vermaakt meis??? Greets uit weststellingwerf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 14520

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 22 Juni 2016

Azië

06 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: