Vervolg: En we gaan nog niet naar huis - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van annavonturen - WaarBenJij.nu Vervolg: En we gaan nog niet naar huis - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van annavonturen - WaarBenJij.nu

Vervolg: En we gaan nog niet naar huis

Door: annavonturen

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2011 | Zuid-Afrika, Port Alfred

haha grapje.
Dat was dus niet mijn laatste up-date.

Ik was nog vergeten iedereen echt heel erg te bedanken voor het volgen van mijn avonturen in zuid-afrika.

Enorm bedankt ook voor alle reacties, het is altijd heel erg leuk om te horen en lezen dat mensen je volgen en serieus erop reageren.
Ik werd altijd heel erg vrolijk als ik in mijn mailbox zag dat ik weer een reactie had gekregen van iemand. Dat maakte mijn dag altijd goed.

Bedankt en hoop iedereen snel een keer te zien.

Liefs anna

  • 24 Juni 2011 - 09:15

    Annie/ Evert:

    Heel hartelijk bedankt voor je leuke verslagen,en nu weer je draai thuis vinden he.

    Annie en Evert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 612
Totaal aantal bezoekers 14523

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 22 Juni 2016

Azië

06 April 2011 - 18 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: